Sunday, November 16, 2008

Tak de idea nak menulis. Tp gagahkan diri juga untuk menulis. Actually tg kebosanan. Nak buat case report (dh 4 minggu aku delay), aku takde pulak detail pasal patient aku. Si Arab kelas aku janji nak bagi detail, last2 dia bagi tau aku, tulis aje ape yang engkau nak. What the hell!! Ni namanya nak merosakkan rakan sebaya. Argh, tension.

Jam menunjukkan jam 11.18a.m. Budak2 dalam bilik ni masih melelapkan mata. Aku dah bangun lebih awal, kira2 jam 6.00a.m. Tunang aku telefon. Katanya on the way balik kampung, Pasir Puteh dengan adik ongsunya, Zahid. Wish you selamat tiba.

Semalam aku dijamu dengan BBQ. Roomate aku organise. untuk birthday mimi. Lepas lecture ECG, aku bergegas ke BBQ spot kt belakang 5th hostel.Sejuk dowh. aku rase semalam suhu mencecah +4°C. Sejuk...betul2 sejuk. Anyway, ayam panggang+coleslaw+mash potato+sos mexicano (modified)+black pepper sauce memang mantap. Thanx to member2 yang bertungkus lumus menjayakan program semalam and special thanx to Mohammad Taufik kerana kesudian belanja kami makan free semalam. Jazakallah!




Lecture ECG semalam memang kembali kepada asas. Yelah, mane tak nye diorang jemput pensyarah physiology (department pre-clinical; 2nd year) Adoi, tak termampu aku nk ingat balik semua mechanism of electric activity dalam heart muscle and etc. Adoih, tapi takpe, at least aku punyer memory refreshed. Thanx to the organiser.

So, as a conclussion aku dapat 2 benda semalam. Refreshed ECG (basic ECG) dan kenyangkan perut aku dengan ayam panggang. Malam langsung tak produktif. Aku lepak2 aje sambil main ps and internet. Sungguh hampeh

2 comments:

anap_ilmi said...

tabah kan sajer dirimu..kelak br menikmati hidup..[aku pun xphm pe aku tulih neh]

Zulfahimi bin Husain said...

thanx anap..aku memang sentiasa tabah disini...ekekeke