Sunday, June 22, 2008

Mentism

Psychiatry is a study of mental disorder and their diagnosis bla bla bla. ayo yo...betui ke esok exam? macam kurang je ilmu aku nk amik exam esok. sejak exam mula, dari paper therapy dulu, aku dah ada sume simptom neurology disorder seperti ataxia, adinamia, atetosis, and now when we going toward the psychiatry exam, aku ada plak simptom-simptom psychiatry...confabulation, fuga n transe, amnesia, apocalypses


Mental state during exam season...haha

etc..haha...naik berasap kepala aku study. takpe la, biar aku layan euro dulu malam ni. my team, of course Spain. aku ramalkan Spain akan jadi champion tahun ni. aku tak mau bet ngan sape2. aku dah kalah bet dengan roomate aku, yang mana aku terpaksa belanja budak gemok tu makan kat 5-star hotel bila sampai Malaysia nnt. I'm broke man!

No comments: