Friday, February 01, 2008

aku kembali!!

Assalamualaikum
setelah lama aku x jenguk blog aku ni...kini tiba la masa aku untuk buat coming back. aku kesuntukan masa (al-maklumla, student), ditambah kemalasan yang berada ditahap maxxx ..memang sesuai la jd pemalas..oh..shahdunye, diawal2 pagi begini (around 4.00a.m) aku duk sorang2 kt bilik ni di temani lagu2 instrumental yang sentimental...(yang lain sume dh terbongkang!!), siapkan dnevnik aku..ahh, tekanan!! best betul bebudak ni tido..tak-pe2, next week aku cooti, mesti korg jealous kt den, ahaks...padan muka korang!!
erm...semalam adik aku iji a.k.a moja bagitau die skrg tgh blaja kat ILP (hehe, korang tau ke ape tu ILP, Institut Latihan Perindustrian), Gebeng, Kuantan. wah, dah masuk blaja x inform aku pun...sengal betull la budak ni! tu pun kebetulan aku dpt tau. mmg kebetulan aku sms budak ni, yela, abang mithali, nk tanya khabar godong-godong aku kat rumah. tiba2 katanye die xde kt umah. ape kes?? rupe2nye dh masuk blaja. betulla budak ni!! anyway, gud luck to iji. hm...berkurang lg ahli kt rumah aku. azza pn dh duk asrama. nmpknye tinggalla anis sorg2 kt rumah. hm...xlekat kt rumah la yek. bole la mu pegi jalang2, musing ketang. yela, abah pn jarang2 ada kt rumah. biasala, org bujang, suka menangkap hantu (haha, aku pn xtau kenapa adik2 aku suka sangat ckp abh pegi tangkap hantu tiap2 kali aku tanya diorg abah kt mane??)wah...bercerita pasal umah ni yang buat aku shahdu...haiya nak balik. nk jumpa abah, adik2, godong-godong aku kt malaysia and of course my lovely princess, che anizan (miss u). hehe...alamak, kalau camni tak siap la dnevnik aku...hahaha...okla, see you all kemudian. nanti la aku piki mende nk letak kt blog aku ni....bg masyuk sket..do svidania

No comments: