Saturday, December 13, 2008

Sabtu lagi...METRO

Hari ni aku bangun agak lambat...dkt2 kul 9. Al-maklumlah, cuti umum. mmg patut kite bercuti, ye tak?? Tapi aku hari ni jadi juara bagi kategori bangun terawal. Kena otrabotka (rework) cardiology daa.. Aku terlambat..
Lepas abes otrabotka, aku terus balik. nak ke Metro hypermarket. Yang tersohor tu. Hm boleh tahan. Harga agak murah. Aku actually, takde plan pun nak shopping, tapi dek kerana geram ngan harga yang murah tu, aku habiskan duit belanja bulan disember aku. Hampeh, ikat perut pas ni..tak best.



Petang tadi aku plan nak joinaktiviti masyarakat, sambutan raya haji kat masjid university. Hampeh, aku tertido..argh..terlepas makan kari kambing. Pening kepala den. Maybe sebab tido lama sangat kot.
Malam...sebagai seorang pelajar yang rajin, aku menyiapkan kes report aku (actually report tu aku patut hantar sebulan setengah yang lepas!!), salin lectures (pelajar yang rajin datang lecture tak perlu salin lecture) and study O&G...Adoi tak gemarnya aku kt subjek yang satu ni. Tapi ape2 hal, exam just around the corner...Gambatte.

No comments: