Saturday, June 14, 2008

exam mood vs holiday mood


Only polemic...don't take it serious!:)

Assalamualaikum...
Demam exam dh bermula...aku baru je abis first paper tadi...alhamdulillah, dimudahkan Allah. tak sia-sia usaha aku selama ini. x lupe terima kasih kepada mereka2 yang mendoakan aku dan beri tunjuk ajar. moga Allah balas budi kalian dengan sebaik-baik ganjaran. insyaAllah second paper akan menyusul dlm beberapa hari sahaja lg. paper yg kedua ni boleh tahan gak...neurology...hm...jawabnye lepas ni aku jadi Mc Dreamy la.



buat sahabat2 seperjuangan di CSMU...selamat berjuang

Walaupun busy dengan sessi peperiksaan, hati aku tetap teruja nk tunggu 28 hb ni...kenapa? of course la aku nk fly balik malaysia. transit 2 hari di Istanbul. aku dh terbayang-bayang aktiviti yg akan aku penuhi waktu term break kali ni...antara agenda utama aku ialah praktikal di HTAA, menghadiri undangan walimah kawan-kawan (walimah aku belum lg, korg suka buat gossip!), Sure khatan di setiu, and insyaAllah aku nk bercuti di tioman island....
oklah, jumpa lagi insyaAllah...

No comments: